Teenindusmeeskonna

Coaching

Teenindusmeeskonna coaching

Teenindusettevõttena on suurepärane kliendikogemus Sinu edu valem ja kasvu võimaldaja number üks. Sa loodad, et Sinu inimesed soovivad panustada rohkem kui "kokku lepitud" ehk anda kliendile ja meeskonnale “X+1”, aga miskipärast jääb vahel ka X tegemata. Kuidas tagada, et kõik toimiks iga päev ja kliendikogemus oleks läbivalt viis tärni? 

Tee unistuste meeskonnani

Igale meeskonnale tuleb kasuks, kui erinevad natuurid, oskused ja arvamused saavad kokku. Kuid selle eeldus on, et need täiendavad üksteist harmooniliselt. Segased protsessid ja emotsionaalsed lahknevused põhjustavad töövõime ja motivatsiooni langust. Teenindusettevõttes tajub klient meeskonnas valitsevat õhkkonda juba mõne kokkupuute pealt. Need mõjutavad tema rahulolu ning juhivad alateadlikult tema otsust tagasi tulla. Sellepärast on väga oluline, et Sina ja Su meeskond oleksite ühel lainel. Ja enamgi veel. Meeskonna "täieliku potentsiaali" ära kasutamiseks on vaja ühist eesmärki ja meeskonnavaimu. Teeninduse kvaliteet ei sõltu mitte nii palju sellest, kuidas teenindatakse, vaid sellest, kes teenindaja inimesena on.

Meeskonna coaching algab küsimustest: 

  • Kus Su meeskond praegu on?

  • Milline on Sinu nägemus unistuste meeskonnast?

  • Millised on meeskonna ühised väärtused?

  • Millist kliendikogemust te soovite pakkuda?

  • Milliseid ressursse on juurde vaja ja milliseid saab seestpoolt arendada?'

  • Kas protsessid toetavad eesmärke ning on efektiivsed? Kas tulemus on mõõdetav?

  • Kas visioonist ja missioonist, koostööst ja meeskonnakultuurist on selgelt sõnastatud eesmärk ja ühine arusaam?

Need  kõik on tulemuslikuks koostööks ja heaks õhkkonnaks vajalikud komponendid, mis vajavad süstemaatilist lähenemist. Olen veendunud, et Sul ja Sinu meeskonnal on juba kõik olemas. Lihtsalt palju rohkem on veel võimalik!

Meie ühine töö algab Sinu meeskonna vajaduste ja ootuste selgete ja mõõdetavate eesmärkide sõnastamisega ning lõpeb, kui kokku lepitud tulemused on saavutatud. Läbi coaching’u leiad julguse võtta uusi vaatenurki, kuulata oma meeskonda, hallata konflikte ja vastupanu ning edukalt edasi liikuda. 

Sinu coach’ina olen ka isiklik usaldusisik. 

Kasutan end tõestanud meetodeid oma pea 25- aastasest kogemusest hotellide keskastmejuhina, teeninduse projektijuhina, ettevõtte sisekoolitajana, värbamispartnerina ja sertifitseeritud lahenduskeskse coach’ina ning meeskonna coach’ina. Lisaks on mul pea kaheaastane koostöökogemus Soome juhtiva konsultatsioonifirmaga Trainers’ House uue kliendikogemuse profiili loomisel ning inimeste koolitamisel.